Courier Boy 5/8-10

Dressyrträning för Sofie. Curry gick verkligen bäst! (LL' 
gick i form från början till slut. 

Sofie: han ser mycket större ut än vad han gjorde förra gången.
Jag: aa, han har ju fått mer ryggmuskler och så.
Sofie: det är jätte bra och han ser stor ut när han går sådär fint i form också.
Jag: mm, han är fin min lilla häst !

haha xd. I slutet red jag igenom programmet som jag ska rida på Lördag. LB:1 2006. Curry gick jätte bra även där o är faktiskt nöjd med mig själv också (som jag typ aldrig är xd). Allt gick suveränt förutom övergångarna till trav från galopp. Curry är en pigg heest [: så han drog iväg lite men jag tycker han va duktig ändå (:

Sofie: allt var perfekt förutom övergångarna till trav. Han kan ju korta sig jätte fint i alla gångarter så visa dommarna det innan övergångarna.

Jag: aa [:

Sen var mellantraven mindre bra också. Jag kan typ inte sitta bra i sadeln när Curry trampar på så bra men det ska nog bli bra ska ni se. Kom bara till Tryggestad på Lördag så ska ni få se ! :]<3

Nu jäklar Curry ska vi ta dom ! (: <3 min ponny är bäääst !<3

lilla plutten <'3


 

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0