det ni inte visste om mig !

* jag är gryymt mörkrädd o sover alltid med en lampa tänd x'd haha.

*jag är blyg o vill inte synas för mycket [;

*vill synas när jag rider (fast bara om jag rider bra förstås xd)

*har inte ridit mer än några år, (typ alla har ridit sen det var små)

*mina föräldrar kan INGET om hästar

*slutade träna för min hopptränare för jag tyckte att hon var sur på mig typ xD haha.

*hatar att prata inför folk

*träffar inte så ofta mina vänner från skolan för jag vill mest vara hemma hos hästarna [;

*gråter för ingenting

*har grym prestation ångest så blir grymt besviken om det inte går som jag har tänkt

*jag var bäst i min klass (1an-6an) på längdhopp, 400m, 800m och 60m, HAHA!


tänkte det kunde va kul för er att få veta lite smått om mig [[:





Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0