Dressyrtävling med Curry 7/8-10

Idag var det dressyrtävling i Tryggestad ! (: Jag o Curry var med i LB:1 2006.
Först när vi kom till tävlingsplatsen så gick vi och kollade lite på några andra som red sen tog jag ut Curry (:
Jag red fram först i ridhuset. Han kändes verkligen superduper fin o han är så söt för när man har knoppat o fixat så länge känner han sig så snygg så han visar verkligen det. Curry tycker att han är snyggast i världen ! (: o det tycker ioförsig jag med men ändå ! [;<3 btw jag red fram i ca 30 min. Jag red serpentiner o red igenom lite delar utav programmet. Sen gick jag in på banan. Asså det är klart att curry blev lite spändare på banan eftersom han typ aldrig tävlar dressyr men han skötte sig jätte fint även här !<3
Duktiga lilla pojken. Jag trodde ändå inte att jag skulle placera men faktum är att jag kom tvåa i klassen o jag VANN ÖM:et ! (: <3
Det var riktigt riktigt kul tycker jag (: Sen var det ärevarv o då tyckte curry det blev ännu roligare! (:
söta ponnin<3


Curry du är BÄST I VÄRLDEN<3

rfvhm


Filmer kommer! (:

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0