godmorgon bloggen.

godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt, godmorgon godmorgon till dig. eller går den så ? x'd
btw. Igår kväll gjorde stina o jag en videoblogg på poonyriders.blogg.se. Så gå in där och se våra flummiga svar från frågestunden.
men  iaf. Jag, emma o stina ska väl äta frukost snart. Vi sov läänge idag [: haha. mamma är ute hos hästarna.

jag tror vi ska t Kalmar idag :] vi ska till Hööks. hmm, jag vill köpa nåt men har inget att köpa. haha.
btw. sen ska vi handla o åka till Marie, Staffan och Wilmer (:
sen åker vi heem!
hovslagarn kommer vid 5 o ska sätta i Currys sko. Sen ska jag rida han <3
Curryy älsklingen <'3
du är bäst!


byyye byyye :]<3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0