kalmar idag ;)

idag bar det av till Kalmar med emma, stina (mörten) o mamma (: <3
Vi gick på hööks först. jag hittade inget skojj men men [: sen skulle emma, jag o stina gå på djurkompaniet för att glo på hästsaker men dom hade tydligen inte kvar hästsakerna där. Så medans mamma var nånstans ? gick vi o köpte en feet godispåse [: det var najjs. eller nä. jo, det va gott. (jag e en skumtomte, ja vet) mahaha.
Sen åkte vi t IKEA o åt köttbullar (10st va det minsta man kunde ta, vem fan orkar det ?) o pommes. num num.
Sen gick vi på modehuset lite. Jag lägger upp bilder på sakerna ja köpte imorn kanske. eller nån gång ?
Sen hade vi mucho bråttom på city gross för hovslagern skulle komma halv 5.
btw. På kvällen hoppade jag med Curry o han va sjukt fin (:
sen fotade jag lite på stina o emma när dom red :]
so, that was my day.

chakalack på er allesammen [;

ps. det luktar te i mitt rum o: ds.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0