Tävling Curry&Milda ÖRF 8/8-10

Idag var det då alltså hoppning (:<3
jag började med att hoppa en LC på Milda. Det kändes jätte bra o jag nollade, precis utanför placering. Jag var lite feg men det var ju min första tävling med henne så [: Milda e en snäll heest<3



Sen hoppade jag en LB A1:a med Curry. Grundomgången gick super o jag nolla [: fast guud va han titta på sjuan. Det var två runda vattenmattor med två plank över. då fick jag morra till lite men annars var han klockren ! Sen kom jag in till omhoppning. Nollade även här med en tid som dög till en fjärde plats! (: jag måste ändå säga att curry inte var lika pigg som han brukade o han svarade inte så bra för skänkeln. Jag tror det beror på det svin tunga underlaget som är på framhoppningen.
Jag är jätte nöjd med dagen ! (: <3


puuss på curry o milda ! :]<3

filmer KOMMER så titta in på min blogg ofta [;



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0