Tävling Div2 med Milda [:

Förklassen var en LC A:0/A:0
Milda kändes superduper bra på framhoppningen. På banan gick det väl sådär.
Fick inget flyt men milda ställde upp o hoppade i alla lägen, snäll häst som hon är <3
Kom iaf igenom banan med noll fel o trots min lite sämre tid vann jag !<3


Lagklassen var en LC A:1/a
Denna klassen kändes mycket bättre. Fick flyt o milda hoppade superduper fint!, <3 Jag var ju sista ryttaren o hade gryyymt mycket press på mig. Vi hade 2 4:felare och en nolla (min curriii o stina!) men det var inget lag som hade tre nollor än så länge så än fanns det hopp, men då var jag tvungen att nolla.
så jag var super nervös x'd <3 btw.
Jag nollade o laget slutade på en 3:e plats [: <3


så två rosetter med mig hem idag!<3

filmer kommer [:


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0