10 minusgrader. o:

det är sjukt kallt idag. o:
fast det är iaf fint och härligt väder och man slipper ju att det snöar. ;)

På morgonen vid 8 gick jag ut till hästarna och gav dom mat.
Sen efter 1 timme gick jag ut och släppte ut dom, mockade och fixade lite. ;)
Senare på förmiddagen gick jag och Stina ut och red Zorro på åkern.
Det gick suuper, [L]
fotade en massa! :D
Sen gick vi in och drack varm oboy och åt toast. (Y)
haha,
nu har jag varit ute och skrittat Niña.
myys.
<3
Snart ska vi ut och rida Curry och Milda. [L]


snart är det juuul.
och min födelsedag är ju bara tre dagar efter jul. ;)

bilder zorro från idag. :D







stina o zorro



kommentera?(a



Kommentarer
Postat av: Emma K

Hej! ville ni vara på lovet? :)

2010-12-21 @ 15:33:16
Postat av: Emma'S

hahah ellen hemma hos mej e det -17,2 grader.....hahah ;D<3

2010-12-21 @ 19:08:31
URL: http://emmashoppblogg.blogg.se/
Postat av: tilde <3

åååå min söwt älskade ponni saknar honom så sjukt mkt asså D'; puss honom tusen gånger från mig!!!

(lova) <3 ni är bäst som "passar" honom:D



en fråga: vilken är dina favofärger? ;) <3

2010-12-23 @ 17:11:16
URL: http://tildeskoglund.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0