äntligen. :D

då var det äntligen gjort.
mamma har färgat mitt hår, för jag hade typ en decimeter utväxt. xd
blev faktiskt riktigt nöjjd.
tack mamma !. :D
fått en tröjja som jag kan ha på bolldagen av pappa också,
grymt juu. (:
tack även till pappa. :D
bolldagen är på onsdag,
och det kommer bli sjukt kul. ;)
min klass är bäst. [L]
om ni ville veta.
imorgon blir det skola, typ "jul-dag" med
massa "roliga" aktiviteter.
blir skönt att slippa lektionerna iaf. :)
något positivt med skolan imorn då.
efter skolan kommer hovslagaren.
Ska bli skönt att få på snösulorna på hästarna.
Då slipper man "klampar" under hovarna sen när jag sätter igång Curry. [Y]
Det är iaf perfekt att hästarna vilar nu,
för underlaget är uselt. o:


guush, vad långt inlägget blev. xd
fast det är ju inte så långt.
men hade inte tänkt skriva så mkt.
Gud, vad jobbig jag är nu..


HEJDÅÅÅ ! [L]
ilööööööööveyouuuuuuuu.



Snösulor som man sätter "under" hästens sko så slipper man "klampar" under hovarna.
riktigt praktiskt!
HISS. :D

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0