att vara sig själv.

att vara sig själv tycker jag inte är att skämta
 och hålla på med allt och alla.
Man ska såklart bjuda på sig själv,
men på ett sätt som inte tränger ut någon,
och på ett sätt som passar sig själv.
För att våga vara sig själv måste man ha vänner som man litar på,
som skyddar en, och vägar ställa upp för en i alla lägen.
Det känns så mycket bättre att ha en äkta vän som man litar på,
än 10 som man knappt känner.
Att vara sig själv är att hitta en egen stil,
och att hitta sin egen väg i livet.
Att vara sig själv är också att ställa upp för sina vänner i alla lägen,
och inte vara rädd för att bli nertrampad.


Jag försöker att vara just mig själv,
just Ellen Persson.
men det är inte alltid lätt.
Det är inte alltid jag litar på mig själv.
Det är nånting jag måste lära mig..





Kommentarer
Postat av: stina

bra skrivet ;) hihi

2010-12-13 @ 19:40:17
URL: http://stiiinapersson.blogg.se/
Postat av: Elin.k

Jag gillar dig för den du är:)

Skulle vi vara pålovet ? <333

Du kanlita påmig !!<3

2010-12-14 @ 11:31:32

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0