cha bloggen.

Har precis kommit in från stallet.
Har släppt ut Wakinya och Safir tillsammans i en hage,
och Milda och Curry i en annan hage.
Så att Wakinya får lära känna Safir först och främst. ;)
Mockat, sopat, vägt upp höet, skottat massa snö m.m.
Ska rida Curry och Wakinya idag. :D
Om Emma vill så ska jag rida Curry, Emma Zorro och Stina Safir.
Sen ska Stina fota när jag rider Wakinya. :D
Så blir förmodligen en bildbomb här på bloggen!.

BÄTTRE DAG KAN JAG INTE TÄNKA MIG !. xd


Courier Boy


Rosenborgs Wakinya


Köhls Saifr


Zorro Boy


Milda
milda o jag


Cherie



Courier Boy och Wakinya är mina hästar.
Zorro Boy rider jag till under jullovet.
Köhls Safir och Milda är min storasyster Stinas hästar.
Cherie har varit min, men är såld.
Agent Russin (ingen bild), har varit min, men är såld.


nu kanske ni fick en liten inblick i mitt hästliv. :D


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0