ett inlägg som ni inte MÅSTE läsa. ;)

idag när jag vaknar står termometern på 17,4 minusgrader. o;
usch! säger jag bara.


Gick direkt ut till stallet och gav hästarna mat, dom blir ju varmare när dom har nått att äta. ;)
Satte på lite varmare täcken o så där.
Och myyste lite med älsklingarna.
<3
Nu väntar jag på att Stina ska vakna så att vi kan äta frulle.
Idag blir det lite julstädning och i eftermiddag ska vi åka och hoppa med Niña och Safir.
Ska hoppa en "evighets-bana" på vääldigt små hinder.
Behöver träna på att få ihop henne, och få henne att hoppa av nära med båda bakbenen under sig.

jag är sjukt pepp på att träna både Wakinya och mig !


Tillsammans ska vi klara allt !

Kommentarer
Postat av: Emma'S

Msn idag kl 8 halv 9! :D

tränar kl 6, så kan kanske tiditgast logga in kvart över :)<3

2010-12-22 @ 11:03:50

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0