godmorgon.

Lördag
- bästa dagen på veckan !

idag blir det stallet. (det menar du inte!?) :D
Sen ska jag rida Zorro.
Han är en c-ponny valack som jag ska hålla igång och träna tills hans ägare kommer tillbaka från Thailand.
blev väldigt glad när jag fick det erbjudandet.
alltid kul, speciellt nu när Curry vilar och jag inte har fått hem Wakinya.
På jullovet blir det alltså tre hästar att hålla igång, det gillas ! :D
är hos emma nu, och hon sover fortfarande,
sömntuta !

åååå, jag är bara så sjukt glad. :D
längtar tills jag får hem min nya stjärna, Wainya. <3



Zorro Boy som jag ska hålla igång under jullovet ;)
 


Kommentarer
Postat av: Amelia.

sva: ja, jätte gärna! :D <3333

2010-12-11 @ 11:44:09
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0