Jag hissar.

Jag hissar min sadel !
Det är en Zaldi Star Flatback.

Märket Zaldi kommer från Spanien, och är ett dyrt märke, men prisvärt!
Min sadel är en allroundsadel mot hopp, men är även superskön att rida dressyr i.
Sadeln ligger superbra på både Wakinya och Curry.
Vilket gör att det är nästan den enda sadel jag rider i. ;)
Min sadel är inte ett dugg sliten,
och inte så gammal.
Enligt mig är den riktigt snygg också, ;)
Jag rekomenderar starkt Zaldi Star Flatback.

Nypris: runt 10.000

några bilder där jag rider Curry med den här sadeln.



Kommentarer
Postat av: Täss <3

Kan vi va idag ? :D <3

2010-12-22 @ 09:36:16
URL: http://gatess.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0