Min födelsedag !

Den har varit super ! :D
Vaknade av att alla kom och sjöng för mig,
och gav mig frukost på sängen,
samtidigt som jag öppnade mina paket. ;)
Jag fick :
300 kr och 500 kr.
Stigläder till Wakinyas sadel.
Stigbyglar till Wakinyas sadel.
Pyjamas/mjukisdress.
Bok.
Gick ut till hästarna,
och tog ut dom i hagen.
Red Wakinya vid typ 11.
Sen åt vi mat och tårta ! ;)
Sen vid halv 4 red jag Zorro med Emma.
Då fick jag ett paket av henne också ! :D
Supersnygga jeans från gina tricot. (Y)
Tyvärr lite stora, så ska se om jag kan byta dom imorn.


Verkligen jääätte nöjjd ! :D
Tack alla för en underbar dag. [LLL]


jeansen jag fick av Emma. (A)



Verkligen jääätte nöjjd ! :D <3
tack alla för en underbar dag !

Kommentarer
Postat av: Emma'S

Grattis igen Ellen ! :)<3

2010-12-27 @ 18:40:40
URL: http://emmashoppblogg.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0