mina favoritfärger. ;)

fick en fråga utav er läsare.

Vilka är dina favoritfärger?

Det är väldigt olika.
Om det gäller utrustning, outfits, kläder eller färger i ett hus.

Utrustnig: Själva sadel och tränset tycker jag väldigt mycket om ljusbrunt läder.
Fast det passar ju inte till alla hästar.
Jag använder svart.

Outfits: Det är självklart beroende på vilken häst det är.
Curry passar i starka färger för att få honom att synas.
Wakinya är ju väldigt annorluna så hon kanske man ska ha lite mer "stilrena" färger på.
Fast det är ju alltid kul att variera. ;)

Kläder: Jag själv är väldigt mycket för svart och vitt.
Men det är alltid kul att ha NÅNTING färgstarkt, tex. rosa eller rött.

Färger i ett hus: Kök och sånt får gärna var vitt och svart.
I andra rum kan det vara kul att ha nåt "färg-tema". Tex har mitt rum "temat" ljusgrön.


oj, va lång inlägg om bara färger. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma K

Jag har ett förslag om vad du kan skriva om du inte har nått att skriva om , då kan du skriva om dina meriter med dina hästar du tävlat :)

2010-12-23 @ 18:53:08

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0