trött. -.-'

jag är sjuukt trött nu så ni får nöja er med ett kort och tråkigt inlägg.

Haft en superbra julafton !. :D
efter julbordet när vi skulle hem fastna vi i typ 1 m höga drivor. o:
men då var vi så nära hemma så vi fick gå. ;)
Gick och gav ponnysarna mat<3
Ikväll har vi ätit macka och gröt,
och såklart öppnat en massa julklappar. (Y)

bilder kommer imorn för nu orkar jag inte. ;)


tack alla för en amazing julafton! :D
nu ser jag fram emot den 26:e för då kommer Marie, Martin, Mia, Staffan, Wilmer och Victor.
Dom ska sova över till den 27:e för då är det min födelsedag ! :D


imorgon ska jag försöka rida,
bara det inte är alldeles för hemskt väder för då blir det ju synd om ponnisarna.



jag älskar mina hästar, med hela mitt hjärta.
Ni är bäst !
<3<3<3<3


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0