Courier Boy 10/7-10

Tävling Eriksmåla.
Lokal LC, LB.
Eftersom vi inte har tävlat på typ en hel månad så var det skönt att bara hoppa en lokal ;) <3
Kan ju börja med att säga att det va 30-33 grader :/ lagom mysigt när man är tvungen att rida i lång ärmat..


LC
Curry kändes väldigt varm och trött. Jag nollade men tiden va väl sådär :/ <3 Det var stilbedömning mä ju men eftersom han va lite motsträvig fick jag något mindre poäng. Jag fick iaf 47 p och vinnaren hade 53.



LB
om jag ska vara ärlig trodde jag inte att det skulle gå så bra eftersom både curry och jag var helt utslagna av värmen i LCn. Men allt kändes super bra på framhoppningen o så. Det gick lika bra på banan förutom att curry blev jätte skrämd utav en infångare som såg ut som en HÄST o: <3 shiiet sa curry! men iaf, när jag red förbi den rusade curry typ iväg och jag tog tillbaka honom lite FÖR mycket så ett stopp bläv det. Rundan blev typ världens finaste ändå ju ((: <3 så jag är super nöjd. jag vet värkligen hur jag ska rida curry. Jag har hittat hans "knappar" x''d <3



grattis till storasyster stiina som vann stilpriset i LC med 52 p och vann LBn.
besök våran azuum blogg :

poonyriders.blogg.se







PUSS PÅ MIN CURRY SOM STÄLLDE UPP IDAG OCH FÖRSÖKTE TROTSA VÄRMEN! <3<3
JAG ÄLSKAR DEJ MED HELA MITT HJÄRTA ÄLSKLINGS CURRY! <3<3<3<3<3<3<3<3<3




grattis russin som fyller 17 år idag ! <3 ((: han ser ut att må så bra så hos anton ((;









// ellen (yy'

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0