resultat final Super Helgen.

så, jag kom till final iallafall (: <3 blev typ jätte glad när dom sa det. ja ba "yees!, nu går vi ut o fixar i stallet IGEN!"

iaf. finalen gick i LB+5 vilket jag aldrig hoppat förut. Jag har hoppat LA men inte LB+5 x''d haha.
Inte så farligt väder idag faktiskt.

Kom in på banan o visade runt curry lite. Sen fick man typ hoppa fram på 1:an (två språng) eftersom framhoppningen var alldeles för hal. Curry hoppade två super fina språng och sen fick vi startsignal. Idag gick han verkligen som tåget<3 1,2,3,4,5,6 gick utan några som helst problem. Han hade inte en enda tanke på att stanna idag <3 iaf, på sjuan kom vi lite nära o curry peta en bom. Åttan som var en trippelbarr hoppade han sjukt fint på o sen kom 9a-9b o curry tvekade lite så jag morrade till och jag är nöjd över att han hoppade men han peta en till bom. Jag är verkligen nöjd över min lilla plutt. Mitt mål med helgen va att ta sig till final och det gjorde vi ju. <3 min lilla currii har verkligen ställt upp för mig denna helgen i detta skit väder.



Film kommer från alla klasser ! (:


jag älskar dej curry med hela mitt hjärta! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0