Super helgen Fre-Lör resultat

Jag hoppade en klass fredag och en klass lördag med curryy <3 (LL)

Fredag:
Spöregn hela dagen typ förutom när jag red (yy'
LB A:0/A:0 Regionalt
Kändes superbra på framhoppningen o jag var jätte laddad (:
Kom in på banan o visade runt lite.
första hindret hoppade han liite spänt och på andra hindret fick jag ett stopp. jag trodde typ aldrig att jag skulle klara hela banan sen men det gjorde jag (: trean hoppa han lite stort men det var bra och sen fick vi ett jättefint flyt runt resten av banan. Det var jätte många som stanna ut sig och så för det var redan stora pölar på banan.


Lördag:
Fullständigt spöregn HELA dagen ! :( skit tråkigt o anläggningen var helt översvämmad o:
LB A:0/A:0 Regionalt
Svinhalt på framhoppningen eftersom den är på gräs o:
curry var jätte duktig och hoppade super fint.
Sen gick jag in på banan. Curry hoppade inte alls spänt idag, inte ens i början. Banan var sjukt krånglig. Vi fick ett stopp på 5a men annars en verkligen superfin runda (: <3 så jag är nöjd. Det var jäätte många som stanna ut sig o: jag mena LB ska väl inte vara så krångligt, jaja jag klara det ju så (: <3


vi ska ringa ikväll och kolla om jag har kommit vidare till final, hoppashoppas. men det är sjukt tråkigt väder så om jag inte går vidare till final tänker jag inte hoppa den vanliga klassen heller. menmen.


jag är gryyymt nöjd över min lilla plutt som trotsade vädret och försökte så gott han kunde (LL' <33333333



filmer kommer att läggas ut på bloggen (:
kraaaaaaaaaaaam.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0