Courier Boy 28/6-10

Hoppade på banan.
Stina hoppade fram honom för hon ska tävla honom i div 2 så det är bra om hon får träna lite med Curry.
Hon hoppade först en uppvärmnings rund på LD. Sen hoppade hon LC+5 bana. Gick super bra! Sen avslutade hon med att hoppa ett lite större språng (LB+5). Det gick bäst! <3

Sen satt jag upp.
hoppade först en bana på LB-LB+5. Det gick super duper bra <3 Sen hoppade jag LA bana och det gick BÄST!<3
Sen avslutade jag med ett språng på 1.10 (msv b) och det gick också bääst! <3


puuuusss på min ponny plutt ! <3333333333333333

bilder kommer senare ;) <3


Jag o Curry Ölandshoppet. LA <3bäst tillsammans föralltid!<3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0