sommarens tävlingar!

Tänkte lägga ut ett inlägg om sommarens tävlingar :)


10/7-10 Tävling Lokal Eriksmåla Ponnycup

Ska hoppa LC LB. Går ner ett steg och får upp självförtroendet på Curry.
Kommer bli jätte kul o jag är super taggad :) <3





23-25/7-10 Tre dagars Tävling Regional Udden Superhelgen

Ska hoppa den så kallade lilla rundan tror jag. alltså: kval 1 LB, kval 2 LB, final LB+5.
Kommer bli fett skojj <3 me like meetings ;) <3





8/8-10 Tävling Lokal Ölandsmästerskapen

får se om den tävlingen ens blir av. Proppen är inte ute än så vet inga klasser.
men jag är inte säker på att jag ska va med här. det kan ju va kul eftersom det är ÖM..





14/8-10 Tävling Regional Eriksmåla

Ska förmodligen hoppa LA, LA :) <3
jag är redan laddad inför denna tävlingen. Nu bannemej ska vi vinna LA ;D <3<3<3





21/8-10 Tävling Lokal ÖRF Div 2 första omgången

Jag ska hoppa Milda. Fett skojj :) <3<3 första tävlingen med henne ;) <3
LC förklass, förmodligen kommer jag med i laget och hoppar LC <3





4-5/9 Tävling Regional Gislaved Anderstorps Ridklubb Distrikts Mästerskapen

på lördagen: kval 1 LB    kval 2 LB+5
på söndagen: B-final LB    A-final LA
kommer bli super duper kul <3 :D <3 sett fram emot den här tävlingen hela året ;) <3





Sen efter sommarn lägger jag upp ett inlägg om höstens tävlingar =) <3
det ser vi fram emot ;) <3


kramar från ellen

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0