svar från frågestunden...

eftersom ni är så dåliga på att fråga fick jag bara TRE frågor.


1. Vad är ditt mål med Curry detta året?

Svar: Mitt mål är att komma runt en msv b. Placeringar i LA.



2. Eftersom du håller på så mycket med dina hästar, hinner du vara med dina vänner så mycket som du vill?

Svar: jag gillar att hålla på med mina hästar. Jag hinner träffa mina kompisar ibland. Visst saknar jag mina vänner men det är okej..


3. Kan du inte visa hur ditt stall ser ut?

Svar: jo, det är klart jag kan! ska bara ut och fota nån dag ;) men jag lovar att det kommer finnas bilder på stallet här på bloggen inom kort.

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0