-

cha bloggen. (:
har haft en helt okej dag..<3
lite segt och så saknar jag ämma pämma, <3
har inte träffat henne på shit länge känns det som o:
men imorn tkr jag att vi ska va. :DD
eller vad säger du emma?
ikväll blire soffan.. :DD
fast jag har lust att typ gå ut o springa ^
men inte själv för jag är mörkrädd o:
får se om jag kan tvinga med stina.. (:

om ni ville veta så köpte inte jag några benskydd på hööks idag..
jag orkade bara inte det.. (;
så ska beställa hem några ist !

a,
det var väl det!


pusss. [L

och tack alla besökare, men ni vet väl att jag blir suuper glad om ni kommenterar ? :DD
för det blir jag. [L



Kommentarer
Postat av: EmmaS

Ellen, jag lovar att när jag kommer till dej på lovet så går vi ut o springer varje kvaäll ! :D<3

2010-11-13 @ 19:58:00

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0