bloggtorka -.-'

jag har inget att skriva om.
men ni får överleva med min tråkiga vardag.
haha.
snöbollskrig i skolan idag. :D
snöbollar typ flyger överallt.
jag har kommit på att jag är ett snöbolls offer. xd
fast dom egentligen inte siktar på mig. xd
FREDAG IDAG :DD
SÅ JÄKLA GUUUTT ! [L]

sitter och lyssnar på spotify nuu.
får se om jag ska ut och rida curry senare.
imorn ska jag rida ut i snön :D
när det är för en gångs skull ljust ute. :D
myys. [L]
det är sjukt att det har blivit vinter på två dagar o:
tre decimeter snö nu minst !

men jag har den här datan ! o:
har fått skriva om det här inlägget tre gånger.
för allt bara försvinner när jag ska lägga in nån bild -.-'

så ni får klara er utan bild.

puuuuuuuuuuuuuuuus.[L]

Kommentarer
Postat av: stina

jag har precis skrivit ett inlägg om min ryttarkarriär. något för dig att skriva om ?

och kanske kan du skriva dina mål med Curry ? :) det är sånt som är kul å läsa enligt mig ;)

2010-11-26 @ 17:44:20
URL: http://stiiinapersson.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0