chaa (:

cha bloggen (:
haft en super dag med emma och hästarna. :DD
har hjälpt emma att rida totte, jag har ridit curry, fixat lite på hoppbanan, mockat och vart i stallet !

jag älskar helger ! <3
det är bäst ! [L]

Nästa vecka verkar ändå bli en riktigt kul vecka !
På tisdag efter skolan ska jag provrida Wakinya. :D
verkligen jätte spännande (:

Sen på Torsdag är jag uttagen att rida för Sylve Söderstrand (landslagstränare) så då får jag ta ledigt hela eftermiddagen från skolan (;
<3

det kommer bli riktigt kul. (:


puuuuuuuuss. [L



snart ska jag hoppa i duschen,
sen kanske det kommer en videoblogg !

men då vill jag ha mkt kommentarer först ! <33 :DD




rfvhm 

är det bara jag som tycker att vi var riktigt snygga när vi tävlade dressyr? (:
haha. :DD

nä, det är bara curry som är snygg !


Kommentarer
Postat av: emma's

video blogga elleen!

2010-11-14 @ 19:00:03

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0