Courier Boy 24/11-10

red i 45 min i ridhuset i Sandby (:
i början gick det helt hyffsat.
Sen gick det inte bra.
Han bara tjaffsa emot och usch vad trött jag blev på honom.
aja,
det var bara att bita ihop och börja om och jobba igenom honom i först skritt och sen trav och till sist galopp.
Då gick det riktigt bra faktiskt. :D
det är så skönt när det bara funkar sen. :D
jobbade honom på en åtta över en bom i galopp, där han var fin och lydig!

efter jag hade travat av honom och fått honom lugn blev han rädd för nånting och då fick jag trava av honom i 10 min till. xd
men SEN var han avslappnad och fin i båda sidorna. :D
<3



Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0