dålig uppdatering.. ups !

sorryy. [L]
men ni överlever nog. [L]
eller gör ni det?
iaf,
igår var jag, stina och systrarna kraaijenbrink på bio, (:
vi såg "i rymden finns inga känslor" och den var jätte bra tycker jag. [L]
haha, guush vad vi skrattade.
fast mest innnan bion och efter ! :DD [LL]
sen åkte vi hem till dom och sov över där ! :DD
vi spelade tecknet och elin och jag vann ! :DD <33
azuum, [L]
sen sov vi typ.
haha.
sen idag så mockade vi och fixade i deras stall och sen åkte vi till stallet där deras 1-åring står och mockade och fixade där också ! :DD
sen red vi !
jag red Wera, Stina red Sulan, Emma red Sune och Elin red Ettan :D
det gick jäätte bra ! <33
Sen kom mamma och hämta oss !
hade tänkt att åka och provrida en häst ikväll,
men pappa berättade en hemsk sak när vi kom hem :'(
o:


har vart ute och tagit in hästarna nuu, :D <3
snart ska jag ut och rida curry i paddocken :DD<33
för det är mörkt o:
men lyse i paddocken ;)


aja,
pusss på er ! :**

och tack Elin & Emma Kraaijenbrink för två helt azum dagar ! :DD [LLLLL]




Kommentarer
Postat av: mikaela

vad berättade han? :(

om du vill berätta det förstsås... :)

2010-11-07 @ 18:22:40
Postat av: emma

det gick bäst att rida <333333333 som alltid <3333333

våra hästar<333 är bäst<3333

2010-11-08 @ 09:01:07

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0