FRIDAYY [Y]

I like.

Skola idag ! :D
Håltimme sista lektionen.
Snacka om att det har regnat idag eller ? o:
Curry har klippts idag,
han får lugnande och så när han klipps.
Nu har jag varit ute och myst lite med en trött curri. [L]
han är så fiiin. [L]
<3
Snart ska jag träffa EMMA ! <333333333333333333
woho.
imorgon ska jag förmodligen träna dressyr med Wakinya [A]
för en A-tränare !
det är awesome !
tack för kommentarerna på filmen förresten,
ni är riktigt duktiga juu. [Y]
JAG ÄLSKAR HELG !

puuuuuuuuuuuuuus. [L]
nu ska jag äta spaghetti o köttfärssås !
wohooo!
igen (;



i´m not a princess, this ain´t a fairytail. I was a dreamer before you let me down.
 bara för att jag älskar Emma Sahlbergs hår o:


Kommentarer
Postat av: Emma'S

aww, hihi du e så sötis ellen!<3

2010-11-19 @ 18:25:28

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0