Ja, se det snöar ! :DD

idag när jag vaknade var det liiite vitt på marken (:
Sen var det bara att bita ihop och gå till skolan i kylan och blåsten..
seg dag.
Fast Svenskan var typ azuuuuuuum :D
egentligen bara rasten mellan svenska lektionerna. xd

asso i slutet av dagen var det typ ett 15 cm tjockt snötäcke på marken (:
myys.
fast jag hade kunnat vara utan blåsten o:

Sen när jag kom hem från skolan var det strömavbrott -.-'
Fick gå ut med en ficklampa till stallet och ge hästarna mat.
Sen efter ett tag kom strömmen tbx.

Åkte iväg till ridhuset och red curry :D

nu är jag trött som tusan så jag vill sova nuu. xd






Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0