kärlek. [L'

gush, vad jag älskar dej courier boy. [L]
jag är bara tvungen att skriva ett inlägg om dej killen. [L]


Du är så himla fin gubben
när jag är ledsen kan jag alltid lita på dig.
Jag kan bara vara mig själv när jag är med dig.
När jag fick dig var du så himla rädd för allt och alla.
Jag fick ditt förtroende och du fick mitt.
Vi har gått igenom så himla mycket,
så många underbara stunder som jag aldrig kommer att glömma.
det är dom bästa stunderna i mitt liv.
Du är det bästa som har hänt mig.
Du är så himla speciell,
och ingen i hela världen kan ersätta dig.
För du är bäst i hela världen.
Det är för dig jag vaknar varje morgon,
för att få vara med dig.

Jag älskar dej,
mest. [L]
allra mest. [L]






Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0