morgon :DD

godmorgon bloggen [;
Igår hann jag typ inte blogga, :D
emma, jag och Stina red 7 hästar så vi hade fullt upp hela dagen :DD [L]
efter hoppträningen så följde täss med oss hem och sov över [:
emma, jag, stina och tess såg på anki och pytte hela kvällen tyyp ! :DD
vilket liv vi har, :) <3
hhaaha, jag älskar oss !<3

men idag blir det stallet och jag får vara lite mer social idag med tanke på att jag hade nästan 100 besökare igår :DD [L] *stolt


jag måste ta mig tid att ladda upp lite fler bilder här på bloggen :DD [L]
som vi tog med emmas nikond90 igår [Y]
woho !


puuusss kraaam [L]


 bara för att jag älskar den här bilden [Y]
på söta emma :DD <333

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0