snart.. :DD

snart ska vi åka till ingelstorp för stina ska typ gå hästlinjen där när hon börjar gymnasiet (;
sen ska vi åka till Hööks tror jag. :DD
då ska jag köpa benskydd..
sen ska vi träffa marie, martin, staffan, mia, wilmer o vicor :DD [L]
och fika tror jag? <3
har redan ridit curryy, <3

puuss på dagen :DD

har dessutom bestämt att vi inte ska åka och kolla på Munsboro Polar imorn ://
det känns inte helt rätt..
och onödigt att åka så långt om jag ändå inte tror på den hästen.. ://

men på tisdag ska jag provrida Wakinya :D<3




Kommentarer
Postat av: Emma'S

Kan du inte slänga ut bilder på den du ska provrida? =D

2010-11-13 @ 19:58:50

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0