Svar från Frågestunden !

Förlåt för att det blev väldigt sent (:
men här kommer svaren iaf (:



Postat av: Din bästa vän Emma <3
Gillar du twilight serien? xd

Svar: Jag har faktiskt inte läst böckerna, men jag har sett Twilight och New Moon och dom är jätte bra ! 







Postat av: staaaaivun
gillar du havreflarn ?

okey, nu ska jag svara riktigt seriöst !
Svar: Chokladbollar består ju till mesta dels av havreflarn och jag älskar chokladbollar ! :D
men att äta vanliga havreflarn är inte gott.








Postat av: EmmaS
Ditt favvvo märke inom häst-saker?


Svar: Det finns så många fina märken, men jag gillar tex. Kingsland och John Withaker ! :D








Postat av: Emma&Conny
Vad e det högsta du har hoppat med ponny?


Svar: Jag har hoppat 120 cm med Curry (: också har jag hoppat 85 cm med en ponny som endast var 94 cm hög ! :D









Postat av:
vad har du för mål med ridningen nästa år?



Svar: Jag ska ju sälja curry i mitten av nästa år, men jag vill hinna kvala till msv innan jag säljer honom.
Sen beror det ju helt på vilken d-ponny jag köper, men jag vill gärna nolla LB med min nya d-ponny nästa år ! :D










Postat av: Amelia.
Vad tycker du är viktigast i ett ridpass?


Svar: Det viktigaste i ett ridpass varierar från häst till häst. Det är viktigt att hästen mjuknar i båda sidorna och kommer upp med ryggen. Sen är det såklart viktigt att hästen trivs och att ryttaren är mjuk i händerna och hela sin ridning så att hästen kan jobba ostört.









Postat av: Betty
`Gillar du muffins`?



Svar: Det är klart att jag gillar muffins ! speciellt gott är det med chokladmuffins ! :D










Postat av: Mikaela Berglund
kan du länka mej , så länkar jag dej ?



Svar: Det är redan fixat ;)










Hoppas ni är nöjda med svaren ! (:

pusss. [L]

tack för bra frågor. haha !









Kommentarer
Postat av: Betty smile spaghetti:)<3

Jag gillar oxå chokla´mööffins<3

2010-11-14 @ 21:03:09
URL: http://bettyengstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0