-

idag ska jag på Wilmers dop (: [L]
ska ha på mig klänningen jag fick av mamma igår ^ tack ! <3
bilder kommer, fast jag orkar inte med våran jobbiga kamera -.-'
fast vi ska köpa en systemkamera på onsdag tror jag :DD en NikonD5000
kanske ska rida ikväll i paddocken får se, (; imorgon är det hoppträning :DD <33
Sen ska jag iaf va med emma och sova över :DD [L]
för det är bäst, [L]
måste träffa lite kompisar nu på höstlovet ;D<33
Emma Sahlberg kanske ska komma till mig på jullovet :DD
det skulle vara gryymt kuul, (:

o jag älskar höstlov ! :DD


pusss.[L


Statistiken höjs mer o mer ^ tack och fortsätt så :DD [L]


 denna kameran blir min på onsdag :DD woho


Kommentarer
Postat av: Täss<33

haha jag ska också köpa en sån kamera xd<3

2010-10-31 @ 09:42:49
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: EmmaS

WIIE!:D kommer bli så sjuuuuuukt kul!!!!:D<33

2010-10-31 @ 10:03:03

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0