d-ponny ! :DD

som ni kanaske vet letar jag d-ponny för jag vill lära känna den innan jag behöver sälja curry typ.
och nu så har jag fastnat för denna snyggingen ! :DD [L]

Typ: D  -  Inriktning: Hoppning  -  Kön: Valack  -  Födelseår: 2001  
Namn: Eye of the Tiger  
Läcker D-ponny Imp Belgien. Tävlas i hoppning t om LA med placering har kapacitet för MSV. Men kräver en lugn och modig ryttare då han är något het i hoppningen. Mäter c:a 147 cm
 
Underbar i all hantering så som sko,klippa,lasta och duscha. Försäkrad i Agria. All utrustning utom sadel ingår.Bilder och filmer finns att se på hemsidan stallhogalid.zoomin.se Säljes p g a att ryttaren blivit för lång (177 cm)Lånas ej ut på foder. Ni som är intresserade ring för provridning.






jag har sett filmer på den och den verkar hur cool som helst ! (: [L]


Kommentarer
Postat av: din bästa vän Emma <3

Köööööp den :D <3 xoxo

2010-10-21 @ 10:19:24
URL: http://emmaoholm.blogg.se/
Postat av: Hilma<3

Den verkar perfekt!(y)<3

2010-10-22 @ 20:02:28
URL: http://hilmappetersson.devote.se
Postat av: emmaS

jag såg den på tävlingen i söndags i billdal, den stannade ut sig i LB, så du vet :)<3

2010-10-26 @ 16:55:18

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0