dålig uppdatering :(

usch på mej. (:

igår var det väl en helt vanlig fredag antar jag.
på kvällen åkte vi till Algutsrum och hoppade lite. (:
gick super bra ! <3
både milda och curryy var riiktigt fina. (L)
Sen när vi kom hem typ vid 9 så kom emma! :DD <333
Vi kollade lite på teve och drack varm oboyy med grädde (;;
o åt en massa godis. (inte bra !)
Sen sovde emma över :DD
riktigt kul. (L)

Sen vaknade vi idag typ vid kvart i åtta. (:
gick upp och åt frulle. (:
sen gick vi ut till stallet ! (L)
och red ! <3 Emma red Safir, Jag red Curry och Stina red Milda. (L)
supermyys ! (L)
nu har jag vart ute i stallet och vägt upp höet och fixat en massa ! 
 lite senare ska vi till Kalmar och träffa Marie o Wilmer ! :D
Ska köpa en ny byrå för min är jätte trög -.-'
btw.


sitter och lyssnar på spotify och tycker att ni ska bli lite socialare på msn ! :DD <333

kramis :**

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0