Dunö hela dagen tyyp :DD

först döptes Wilmer, (: han e sööwt !
Sen åkte vi hem till Marie o Staffan och åt, och a
det man brukar göra lix. (:
ni fattar.
Sen åkte vi hem och fixa i stallet och tog i pluttarna :D<33
Nu sitter jag och kollar på hoppning på teven (:
ska träffa emma sen har jag bestämt :DD [L]
woho, <3


o vet ni?
det är inte skola imorn för vi har höstlov :DD

nu är det typ kolsvart ute kl. 17.00 bara för att vi har ställt om klockan o:
shiet.





puuuuussssssss, <3

o bilder kommer på wilmer (: <3



Daniel Zetterman som är med i hoppningen på teve [Y]
fast han fick två pet -.-
hoppas att nån mer svensk är med för jag vill se en svensk i omhoppningen juu, :DD

Kommentarer
Postat av: EmmaS

Vilken kanal????:D<3

2010-10-31 @ 21:01:46
Postat av: jag (ellen persson)

till EmmaS:

eftersom du inte har skrivit in nån blogg så svarar jag här.



Jag vet faktiskt inte ^ När jag kom in i tv rummet så hade stina satt på nån kanal men jag skulle tro att det va Tv4 sport eller nåt :DD

2010-11-01 @ 06:31:06
URL: http://ellenstavlingsblogg.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0