Elevens Val Dag i skolan :DD

chill :DD
Hade data på förmiddagen och Svenska på eftermiddagen,
o jag vet vad ni tänker..
palla Svenska, men när man är med rätt personer är det underbart! :DD
På data så jobba jag typ med täss ((:
Sen lunch, maten var jätte god :DD eller INTE ?
uscha.
Sen svenska då, och som jag sa är det sjukt kul när man är med rätt människor :DD
Amelia, Täss och Jag flummade som bara den :DD [L]
guud, va kul vi hade ! <3

Sen hem :DD
red Fidelie åt Emma idag och det gick jätte jätte bra !
sjukt snäll häst. [L]
puusss på henne :**


Sen rida Curry i paddocken :DD
gick super duper bra. [L]
min häst är bäst!
puuusssss på han :**



Nu sitter jag framför tvn och msnar lite med underbara Fannyy. [L]
å, vad jag saknar henne.
iloveyougirl. [L]

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0