hoppträning snart ! :DD

förlåt för att jag har varit så osocial här på bloggen de senaste dagarna.
jag har varit lite less på att blogga faktiskt.
btw.
Skola idag. Helt okej.
Gick snabbt :DD (L)
Sen hem och mocka och fixa i stallet.
Nu ska jag äta och sen ska vi åka och hoppträna !! <33333
sååå kul. (L)
Förresten har min hårförlängning kommit ! Mamma ska tyyp hämta den imorn :DD
o jag är glaad ! (: (L)
nu ropar mamma på mig för jag ska få i mig lite pasta innan jag ska ut till Curry. (L)



puuussss kjaaaaaaam. (L)

see you later ! :DD


Kommentarer
Postat av: Din bästa väni hela världen Emma <3

JAA! :D Måste se din hårförlängning asså :D <3:*

2010-10-11 @ 20:06:38
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0