NEEEEJ! o:

dt får inte vara sant.
dt är helt jävla sjukt.
jag kan inte tro det.
det bästa som har hänt mig,
den allra bästa vännen..
dt kan inte vara sant !
jag är så jävla tom nu.
när du sa det skulle du sett min blick.
jag stirrade på orden och sen kom tårarna.
det går inte.
jag klarar mig inte utan dig.
du är mitt solsken i mitt regn,
min tomte på julafton,
min lycka i min sorg. [L]
den värsta dagen på länge, det är vad den här dagen blev.
och det är inte ditt fel.
jag är så jävla glad att du berättar det för mig.
Du är det bästa jag har.
jag älskar dig så sjukt mycket.
du kan inte bara försvinna från mitt liv.
att börja i en annan skola än du var illa nog.
jag saknar dig varje jävla dag.
jag skulle aldrig varit med dig så mycket,
för nu kan jag inte släppa taget.
men samtidigt ångrar jag inte en sekund av våra underbara minnen !
när jag gråter kan jag alltid komma till dig och få en kram och några underbara ord,
det är med dig jag skrattar så att jag får ont i magen och så att mina ögon tåras,
det är med dig jag kan bara ligga och prata med,
det är med dig jag vill ha alla mina tråkiga,roliga och ledsna dagar.
Det är med dig jag vill dela alla mina ord jag har inom mig,
ingen annan.

du är så underbart bäst.
jag fattar inte att det här kan få hända.
det är sjukt orättvist.
jag är så glad att jag fick lära känna dig,
så sjukt glad.


ps. i love you. [L]

Kommentarer
Postat av: Din

Jag kan inte säga något annat än dsm! :'(

Jag klarar inte en dag utan dig <3

Jag gråter bara tanken på att vara utan dig <3

Jag klara inte mig utan dig du är mitt allt <33

Jag går genom eld och vatten för att få vara med dig <3 :'( Jag älskar dej <3

2010-10-26 @ 19:19:57

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0