nu var det måndag igen -.-'

vem orkar det lix?
inte jag iaf.
Men om en vecka är det Höst-Lov ! :DD
så jäkla gött. (:
skolan idag, ingen höjdare.
Spanska provet gick iaf bra ! (:
och så fick vi tbx SO-provet och jag hade hyffsat resultat, (:

Sen hem o rida med Tilde, Emma o Stina ! :DD
mys pys.
Nu sitter jag här.
mamma är sen från jobbet så pappa ska laga mat. (:
får väl se hur det går !

Sen ska jag plugga lite Biologi hade jag tänkt.
och jag vet vad ni tänker,
hur orkar hon allt detta på en dag ?
men dt är ellen persson vi snackar om. (:
eller inte [:


btw.
emma pemma behöver mig nu.
hon är så himla modig min lilla tjej [;
(bara jag som vet vad jag snackar om)

puss på er :DD [L]

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän i hela världen Emma <3

Jag är gryym ;) haha <33 men känner mej liite stressad inför imon ! :S <3 aja älskar dej gumms <3

tack, jag behöver dig verkligen :D

2010-10-25 @ 20:10:04
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0