Resultat Milda 17/10-10 Kalmar HSK

Förklass LC+5
Kändes super bra. [L]
allt flöt på och vi dubbelnollade. [L]
Sen som ett plus i kanten kom vi tvåa ! :DD
duktig milda. <3
fast jag måste erkänna att det är fett läskigt att rida Milda o:
hon är scaryy.
studsboll! :DD <333



Lagklass LC+5
Kändes jätte bra på framhoppningen. [L]
allt bara gick super bra helt enkelt.
Sen på banan gick det också super bra (:
men jag vet inte varför för jag satte henne rätt och allt men fick iaf ett pet på tvåan.
men milda va mycket duktig hest ! (: [L]

Laget slutade iaf på en andraplats ! :DD

så två blåa rosetter med mig hem idag ! <3
tack milda för en super bra dag :DD [L]

Kommentarer
Postat av: Hilma<3

Men 2:an stod helt fel ju! alla rev det..:(

2010-10-22 @ 20:08:57
URL: http://hilmappetersson.devote.se

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0