Resultat Tingsryd Curry 23/10-10

första tävlingen utan martingal och inomhus med Curry. [L]

Regional

LB- Kändes väldigt spänd. Men det är han ju alltid första klassen. Så det var bara att kämpa sig igenom banan.
Vi nollade med en dålig tid, men det var tydligen en svår bana för jag kom 7:e placerad :DD [L]
så jag är nöjd (;
guud vad stabila vi har blivit på LB nu. [L]


LA- Kändes riktigt riktigt bra :DD [L]
han kändes fräsch och pigg och jag red som jag skulle. 
blev dock utesluten, men jag tror att han kollade på nåt i hörnet o:
men han kändes riktigt fräsch och det var ju trots allt första tävlingen utan martingal :DD 


puss på min underbara ponny ! (: 
nästa tävling blir i slutet av november i Värnamo och då tar vi lite lägre klasser så att vi får ett riktigt positivt avslut på året ! :DD 
Sen får han lite tävlingsvila så är vi i toppform inför div1/elit i vår ! :DD [L]  



 bild från Karlskrona i våras :DD [L]


Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0