Suterdayy, [L]

förlåt att jag inte har bloggat men har haft fullt upp idag med Emma Pemma :DD [L]
Har vart ute hos hästarna hela dagen typ, [L]
Emma har skrittat lite på Totte o han va jätte duktig ! (:
Sen så har Stina hoppat Safir och jag fotat ! :DD
Det gick super bra, han hoppa en meter utan att blinka :DD
Tänk att han fyller 22 år nästa år o:
btw.
Sen har jag ridit Curry med Täss, Emma och Stina.
Han var aasa heting :DD [L]
min pojke. [L]
Sen har jag smörjt hans sadel och fixat inför tävlingen imorn (:
div2 med Milda. Har inte hoppat LC+5 med henne förut men är inte ett dugg nervös faktiskt. [L]
Nu sitter jag här bredvid täss för hon ska sova här och åka med emma till tävlingen imorn för hon hade ingen skjuts typ.
vi käkar popcorn och chokladkaka :DD
det är asum.


puss o kram <3

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0