Cherie. (L)

vi ska sälja våran lilla tjej.
så att hon kommer till nån som kan rida och köra henne för det är det hon vill ! (:
vi har två som verkar väldigt seriösa och det känns jätte bra.
För hon förtjänar att bli riden av nån som är lagom stor för henne. (L)
min lilla gummsan, <3
jag älskar dej så underbart mycket. (L)
alla minnen är oförglömliga. (L)
jag har lärt mig så sjukt mycket och har haft så grymt mycket kul med dig i de här åren. (L)
du är alltid min lilla tjej och ingen annans. (L)
vad som än händer. (L)

duärbäst.(L)

cherie 2008cherie 2008cherie 2008cherie 2008cherie 2008cherie<3

underbarare häst får man leta efter. (L)

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0