:DD<3

jag vet att jag har lite dålig uppdatering men det får ni stå ut med :DD

drar lite kort om min dag ! [:
först gick jag upp vid 10 över 6.
gick o duschade. Sen fixade jag mig.
Sen åkte jag t skolan (;
helt hyffsad dag men jag hatar träslöjd ! o:
det är så jävla segt.
o sen är vi halvklass o jag har ingen att va/prata med då -.-'
typ alla roliga folk är i den andra gruppen ju :// (jag är avis !)
på gympan körde vi innebandy o jag ägde alla ! (Y)
fast det gjorde jag inte.
men vi säger väl så ? (:
sen när jag kom hem red jag Curry älskling. (LL)
nu har jag vart ute o sprungit i typ tre kvart ! :D
det är väl nästan värt en applåd ? (:




cccccc



// ellen :DD
snart kommer lite nya egobilder (C'
o jag hoppas det uppskattas.
fast det gör det inte, men ändåå ! ((:

Kommentarer

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0