hur hösten blir med Curry.....

nu har det ju gått bra i LA med Curry och det är ju kul.
men tyvärr börjar jag bli för lång för min lilla ögonsten.
Ska ju sälja Cherie o sen leta efter en d-ponny.
Vi har inte tänkt att sälja Curry än på ett tag för jag vill lära känna d-ponnyn först o komma igång och tävla med den innan jag kan sälja Curry.
I höst ska vi hoppa fler LA o försöka nolla så många som möjligt ! (:
Jag vill vara med i div1/elit i vår men sen får vi se vad som händer.
I höst ska jag träna upp hans kondition lite mer eftersom han har varit lite seg på dom senaste tävlingarna/träningarna.
Vi ska klippa honom nu på söndag. Det kan ju vara att han fäller/sätter päls som han är lite tjurig för skänkeln.
Det blir nog jätte bra.
Curry är verkligen en speciell häst. (L)
jag älskar han så enormt mycket. (L)
vi har gått från noll till LA. (L)


du är bäst. (L)

 kärlek till tusen. (L)

Kommentarer
Postat av: Amelia.

det är så tråkigt när man måste sälja ngt man älskar så mkt. :(

sv: ååh, tack.

<333333

2010-09-27 @ 11:48:03
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0