Resultat Karlskrona 26/9-10

LB- Han kändes lite seg på framhoppningen men hoppade fint och med mycket tryck ! (: På banan tände han till lite och vi dubbelnollade hur lätt som helst. (L) Slutade femma så jag fick gå in på prisutdelning (yy'
duktig ponnii, <3

LA-Han kändes bättre nu på framhoppningen än förra klassen men sen när jag skulle ta det sista språnget typ innan jag skulle gå in på banan så stanna han o typ halka in det o: men så hoppade jag det igen men han va lite spänd lix.. Sen på banan gick det jätte bra. 1,2 sen 3:an en stor oxer peta han typ helt i onödan men men, sen 4,5a,5b,6,7,8.. Sen på 9a bara stoppa han mupp-hästen ! sen när jag styrde på igen stanna han igen!
min ponny är en mupp. Men är ändå hyffsat nöjjd eftersom han typ ramla in oxern på framhoppningen.
Annars tyckte jag det va en super stadig runda (:

filmer kommer :DD

Kommentarer
Postat av: Din Emma <3

Ni är bäst hjärtat <3

2010-09-27 @ 11:40:31
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0