skolan ://

snart ska jag dra till skolan, men vet ni ?
pappa skjutsar mig idag så jag behöver inte åka så tidigt,
å då hinner jag ju lägga in ett inlägg här :DD
efter skolan tror jag att jag ska följa med ebba sööt hem ! ((: (L)
sen ska jag skritta curryyy. (L)
kunde inte göra det igår för det blåste för mke, o ni som känner han vet att jag inte kan rida han om det blåser för mycket (; (L)
men idag får jag göra det i vilket fall :DD
annars får jag väl gå ut o gå eller nåt...
btw.
Jag är på bra humör idah ! :D
ingen aning varför ??
fast jag vet ju egentligen varför :D
o det får ni inte veta. (Y)
har vart ute hos hästarna nu på morgonen o satt på täcken o släppt ut dom ! <3
det är inget kul väder men vissa tycker att d är lite mysigt. (L)


men puss på er gullisar så hörs vi sen ! :**



jag just nu (y'



Kommentarer
Postat av: Din Emma <3

Du är så söööwt <3:*

2010-09-28 @ 16:20:00
URL: http://emmaoholm.blogg.se/

Lämna en kommentar :)

Ditt Namn:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (bara jag som kan se)

Har du någon blogg?:

Vad hade du på hjärtat? <3:

Trackback
RSS 2.0